Korzár logo Korzár Dolný Zemplín

Diskusia k článku: Tatravagónka vyrobila pre ruské železnice nové vagóny

Tatravagónka odovzdá ruskému partnerovi prvú súpravu špeciálnych vagónov, vyrobených v Trebišove.

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
21 príspevkov

  • pagy
    co znamena, ze tatravagonka trebisov ma sirokorozchodnu? ze ma 300 m kolajnic v areali alebo je napojena nejakou vleckou na Ciernu nad Tisovu (50km)? :-)
    • misofunky
      sak ma normalny podvozok do Ciernej, a tam zas vymenia podvozok uz na odovzdavku.
      • pagy
        vsak jasne, ale citujem z clanku: "jeho výroba prebieha v prevádzkarni Trebišov, ktorá disponuje širokorozchodnou traťou" :-)
        • Papyr

          Ved si otvor Google Earth

          Vagonka Trebisov je spojena so zeleznicnou sietou normalnerozchodnou vleckou, ktora usti do kolajiska ZST Trebisov a sirokorozchodnou vleckou, ktora usti do sirokorozchodnej trate VSZ Kosice - Uzhorod (ta tak ci tak prechadza Trebisovom, takze spojka do Ciernej nie je potrebna). Spojenie sirokorozchodnej trate do VSZ a vlecky Vagonky Trebisov je presne na 48.6142 N, 21.68 E. Takze predpokladam, ze ak ich budu oficialne odovzdavat v Ciernej n.T., ze na toto odovzdanie budu musiet vagony previezt z Trebisova cez Uzhorod a Cop do Ciernej n.T. Vsetko po sirokorozchodnej bez zmeny podvozkov, akurat ze 20 km tranzitu po ukrajinskom uzemi.
          • pagy
            jo, potom ma to trklo, ze VSZ maju... dik, aj cvokymu po par klikoch http://www.vlaky.net/online/di... a najma http://video.google.com/videop... sa mi zda, ze sirokorozchodna do Viedna, dokonca aj do BA je asi ekonomicky nezmysel. Ta prekladka na cinsko-mongolskych (na sirokorozchod) naznacuje, ze sa to da krasne automatizovat a v rychlom case. A ak priestorovo nevhodne v Ciernej - hocikde za Matovcami mozu zrobit velkoprekladisko na normal rozchod. :-)
            • echo
              • Papyr
            • Papyr
              • pagy
    • cvoky007
      v areali je sirokorozchodna trat, ktora je napojena natrat veducu z Uzhorodu do Hanisky pri KE. Širokorozchodná trať začína v ukrajinskom Užhorode po necelých 8 kilometroch vstupuje na územie Slovenskej republiky a po 2 kilometroch vchádza do železničnej stanice Maťovce. Trať ďalej pokračuje súbežne s normálnerozchodnou traťou z Veľkých Kapušian cez Trebišov, kde je v kilometri 42,105 napojená do závodu vagónky Trebišov.
  • peter16

    KRÁSNE PRÍSPEVKY

    Ako keby sa vyrobil osmy div sveta. Vyrobili nové vagóny. No a čo? Však od toho je ten podnik alebo spoločnosť . Majitelia si strčia svoje eurá do vrecká a tí čo to robia sú radi že vôbec robia. Tak aká sláva. Len neviem čo tam ide robiť minister. To nemá nič na prácu? Tak mu poradím. Nech začne písať darovaciu zmluvu na ten byt čo slubil.

Najčítanejšie na Dolný Zemplín Korzár

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  2. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  3. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  4. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  5. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  6. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  7. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 73 896
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 297
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 9 978
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 444
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 7 315
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 182
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 143
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 207
  1. Matúš Radusovsky: Ohrozenia včiel a ako im môžeme pomôcť
  2. Štefan Šturdzík: Čurillovci.
  3. Otilia Horrocks: Bože, ako hlboko vie jeden klesnúť...
  4. Jaroslav Karahuta: Boj veľkých proti malým neskončil ani po 21 rokoch od vstupu do EÚ. Čaká nás kolonizácia vidieka ?
  5. Daniel Balko: Ohrozuje Trump súčasný medzinárodný systém? Čo to pre nás znamená?
  6. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XXII
  7. Tomáš Csicsó: Ako Róm z juhu Slovenska som nikdy nezažil rasizmus
  8. Ivan Čáni: Rudo, prácu treba aj dokončiť a nie iba načať!
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 447
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 537
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 63 761
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 828
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 289
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 920
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 471
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 759
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video