Slovensku zaviedla nový informačný systém CITRIX. Poistencom, platiteľom či poskytovateľom zdravotníckej starostlivosti umožňuje získať on line informácie o stave spracovania údajov.
Podľa riaditeľa michalovskej pobočky Apolla Dr. Pavla Leta zavedenie CITRIX-u zásadne mení kvalitu podávania širokého spektra informácií všetkým klientom poisťovne. "Vďaka nemu sa môže dostať potrebné informácie v ktorejkoľvek z 11 expozitúr v rámci akčného rádia východoslovenského regiónu, ktorý zastrešujeme. Doteraz kvôli tomu musel prísť do michalovského sídla Apolla, teraz mu stačí navštíviť ktorékoľvek naše pracovisko, najbližšie k miestu jeho bydliska, pracoviska alebo podnikania," uviedol pre náš denník Dr. Leto. Ako dodal informatik pobočky Marián Kužma, na zavedenie tejto novinky nebol potrebný žiadny silný hardware, stačil len výkonný server.
Ktokoľvek sa v ktorejkoľvek pobočke či expozitúre napojí do systému, automaticky má ihneď informácie, platné v celej sieti poisťovne. Akonáhle dôjde napríklad na účte poistenca k nejakému pohybu, zobrazí sa to v počítačoch všetkých 11 expozitúr. "Ak chce Sobrančan získať údaje o výdavkoch, súvisiacich s jeho liečením, stačí mu zájsť do tunajšej expozitúry . Podobne, ak chce podnikateľ vedieť, ako stojí s odvádzaním poistného, dozvie sa to v mieste svojho sídla," vysvetlil M. Kužma. Pre zaujímavosť, projekt sa v prípravnej fáze testoval práve v Michalovciach, teraz je už zavedený v celom Apolle.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z južného Zemplína nájdete na Korzári Dolný Zemplín