"tátošov" roztočili na začiatočné kilometre tohtoročnej cyklosezóny z Michaloviec smerom na Lúčky.
Za Zalužicami odbočili z hlavnej cesty vľavo na poľnú, po ktorej sa dostali priamo na brehy Zemplínskej šíravy až do prístavu v Lúčkach, odkiaľ sa pár kilometrov po vynovenej východnej ochrannej hrádzi slovenského mora dostali až na štátnu cestu. V Hnojnom si postáli pri poľnohospodárskom múzeu a potom pokračovali cez Závadku do Blatných Revíšť, odkiaľ chceli prejsť po poľnej ceste( vyznačenej v turistickej mape z roku. 1999) do Jastrabia. Aké však bolo ich prekvapenie, keď za obcou nebolo po poľnej ceste ani stopy. Milí turisti si museli trasu odšľapať po vlastných a predierať sa krovinami.
V Jastrabí nastala došlo k polemike, čo sú to za super mapy. Už sa im totiž stalo viackrát, že skutočnosť v teréne bola úplne iná ako uvádzala mapa. Padla aj otázka, či vydavateľ, Vojenský kartografický ústav Harmanec, pri spracovaní nových máp pracuje niekedy v teréne, alebo len kopíruje ich staršie vydania. Odtiaľ už svižným tempom v popoludňajších hodinách dokrútili v poriadku do Michaloviec po asi 45 kilometrovej púti. Podobne ako minule sa vďaka avízu akcie v Zemplínskom denníku Korzár, medzi členmi OT TJ Turista objavili aj noví súpútnici.
Anton HASÁK, predseda OT TJ Turista Michalovce
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z južného Zemplína nájdete na Korzári Dolný Zemplín