hospodárení. Technické služby a správa športových a rekreačných zariadení sa do straty dostali.
Pre pracovníkov správy športových a rekreačných bol prvý polrok z hľadiska príjmov do pokladne iba generálkou. V areáli kúpaliska sa hlavná žatva začala až v lete. Riaditeľ humenskej správy športových a rekreačných zariadení Viliam Slaminka doplnil: „V prvom polroku sme mali tržby viacmenej iba z krytej plavárne. V apríli sme sa venovali dôkladnej príprave na letnú sezónu. Hlavným obdobím plnenia plánu príjmov je pre nás až druhý polrok."
Najvýraznejšou investíciou bola v tomto roku výstavba toboganu, ktorý z pokladne vytiahol okolo milióna korún. Ako dopadlo hodnotenie leta 2003? „V porovnaní s dvoma-troma rokmi dozadu, hodnotíme letnú sezónu ako jednu z lepších. Pre nás je meradlom úspešnosti počet slnečných dní. Ak je v priebehu mesiacov júl a august takýchto dní 45, sezónu možno označiť za super. Cez tohtoročné letné prázdniny bolo slnečných dní iba 40," povedal V. Slaminka.
Podstatnejším meradlom úspešnej sezóny je počet návštevníkov. Nebolo ničím neobvyklým, ak na kúpalisko v Humennom prišlo denne 700 až 1700 ľudí. Nasvedčovali tomu aj tržby. V júli inkasovali viac ako 550 tisíc a tržba v auguste dosiahla viac 700 tisíc korún. V auguste prevádzkovali už aj zimný štadión, preto celková suma poskočila k miliónu korún. „Niet pochýb, že pokiaľ ide o príjmy, dostali sme sa z červených čísel do normálu už na konci leta," potvrdil riaditeľ humenskej správy športových a rekreačných služieb.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z južného Zemplína nájdete na Korzári Dolný Zemplín