Korzár logo Korzár Dolný Zemplín
Pondelok, 8. august, 2022 | Meniny má Oskar

Novinky na humenskej železničnej stanici

Humenné - Novinkou železničnej stanice v centre horného Zemplína je novozriadené zákaznícke centrum. Takmer po dva a pol roku je budova humenskej

železničnej stanice nielen zrekonštruovaná, ale v jej nových priestoroch majú cestujúci zároveň šancu získať informácie nového druhu.

Keď bola rekonštrukcia budovy stanice záležitosťou ŽSR, a. s., vybudovanie zákazníckeho centra si vzala pod krídla Železničná spoločnosť, a. s. (spoločnosť, ktorá vznikla odčlenením od ŽSR, pozn. red.), konkrétne jej divízia osobnej prepravy, v spolupráci s mestom.

"Zámerom Železničnej spoločnosti bolo získať si zákazníkov cestujúcich, ktorým je dnes potrebné poskytnúť viac, celý balík služieb. Preto sme sa rozhodli pre zákaznícke centrum. V roku 2001, keď začali prebiehať rekonštrukčné práce na obnove železničnej stanice v Humennom, prišla z úrovne riaditeľa divízie osobnej prepravy myšlienka využiť priestor bývalých čakární na vybudovanie tohto centra," vysvetlil Ing. Marián Križan, prednosta strediska osobnej prepravy v Humennom. Zákaznícke centrum, ktoré je tretie na Slovensku, ponúka predaj cestovných lístkov, ale zároveň by malo cestujúcim pomôcť zorientovať sa v službách, týkajúcich sa cestovania. V súčinnosti s mestom, by malo takisto ponúkať možnosti rozvoja cestovného ruchu. "V neposlednom rade by malo spojiť región či mesto so železničnou stanicou, ktorá nás cestou informačných kanálov prepojí či už do Čiech, na České dráhy alebo do celej Európy," vysvetlil Križan.

SkryťVypnúť reklamu

Železničná spoločnosť oslovila so zámerom spoločne sa podieľať na budovaní zákazníckeho centra aj magistrát. Zástupcovia mesta túto myšlienku podporili. "Mesto sa podieľalo na vnútornom vybavení centra. Financovalo vstavaný nábytok, počítače, telefóny, fax a kopírovací stroj," uviedol v tejto súvislosti Marián Šalata, vedúci oddelenia výstavby a územného plánovania MsÚ v Humennom. Jedným z pracovníkov centra je zástupca mesta, ktorý ponúka informácie napríklad o možnostiach ubytovania, turistiky, informácie o taxislužbe, reštauračných zariadeniach a pod. "Chceme aby boli k dispozícií také informácie, ktoré sú obsiahnuté v informačnom systéme mesta, ktorý postupne budujeme. To znamená informovať o celom regióne, prezentovať naše mesto," vysvetlil Šalata.

SkryťVypnúť reklamu

Zákaznícke centrum by teda malo fungovať na princípe informačného centra mesta, ako jeden celok, kde sa budú ponúkať služby dopravnej infraštruktúry a služby mesta. Mesto prispelo na jeho výstavbu sumou 500-tisíc korún. Kapitálom Železničnej spoločnosti sú zamestnanci, softvér, plus služby ponúkané ich zamestnancami. Prevádzka zákazníckeho centra bude vo vzájomnej spolupráci zabezpečovaná 12 hodín denne, vrátane víkendov a sviatkov.

Najčítanejšie na Dolný Zemplín Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za vysokou spotrebou sa často skrýva zlá kondícia motora
  2. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  3. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete
  4. Kde u nás kúpite domácke potraviny
  5. Na Oravskej priehrade s Kalim aj Spievankovom. Vidíme sa naživo
  6. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať
  7. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha
  8. Pozrite si, kedy hrá futbalové zápasy vaše mesto či dedina
  1. Dopyt v Bratislave mierne klesol, ceny však stále rástli
  2. Šéf PLANEO: Budúcnosť obchodu je v službách
  3. Čo robiť, aby dieťa neskončilo v nemocnici s črevnou virózou?
  4. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  5. Goralské folklórne slávnosti po prvýkrát priamo v horách
  6. Za vysokou spotrebou sa často skrýva zlá kondícia motora
  7. Ktoré regionálne projekty podporí Nadácia COOP Jednota?
  8. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete
  1. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 9 965
  2. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 7 409
  3. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 7 005
  4. Pozrite si, kedy hrá futbalové zápasy vaše mesto či dedina 6 352
  5. Miliónová autorka Táňa K. Vasilková: Po úspechu som netúžila 5 634
  6. Kde u nás kúpite domácke potraviny 2 846
  7. Dobrá správa pre pacientov s cukrovkou 2 497
  8. Držanie peňazí na bežnom účte robí Slovákov chudobnejšími 1 944

Blogy SME

  1. Ján Valchár: Toto už je asi tretia svetová
  2. Vladimír Krátky: Ch o b o t i n y slovenské ( I. )
  3. Tupou Ceruzou: Pohodoví fašisti
  4. Ingrid Tkáčiková: VšZP rodičom pre dieťa ,,naškrabká“ 30 eur ročne na strojček na zuby
  5. Petronela Čellárová: Vitajte v mojom svete
  6. Věra Tepličková: Sestry v akcii alebo Keď už blázinec, tak ako u nás v školstve
  7. Michaela Jónová: Zatiaľ beží čas
  8. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 112 913
  2. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 26 971
  3. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 10 821
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 8 081
  5. Jana Melišová: Svet sa zmenil... 7 401
  6. Vladimir Skala: Padá bankový sektor v Číne? 4 211
  7. Post Bellum SK: Hromady mŕtvych a nočné mory o Varšavskom povstaní 4 099
  8. Ján Valchár: Ako Rusko na kozmonautov nemalo, ale flotilu lietadlových lodí budovať chcelo 2 890
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  2. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  3. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  4. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  5. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  6. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  7. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
  8. Jiří Ščobák: Prinesú nám inovácie v bankovníctve niečo dobré? Nie sú základné poplatky v slovenských bankách prehnané?
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Ján Valchár: Toto už je asi tretia svetová
  2. Vladimír Krátky: Ch o b o t i n y slovenské ( I. )
  3. Tupou Ceruzou: Pohodoví fašisti
  4. Ingrid Tkáčiková: VšZP rodičom pre dieťa ,,naškrabká“ 30 eur ročne na strojček na zuby
  5. Petronela Čellárová: Vitajte v mojom svete
  6. Věra Tepličková: Sestry v akcii alebo Keď už blázinec, tak ako u nás v školstve
  7. Michaela Jónová: Zatiaľ beží čas
  8. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 112 913
  2. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 26 971
  3. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 10 821
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 8 081
  5. Jana Melišová: Svet sa zmenil... 7 401
  6. Vladimir Skala: Padá bankový sektor v Číne? 4 211
  7. Post Bellum SK: Hromady mŕtvych a nočné mory o Varšavskom povstaní 4 099
  8. Ján Valchár: Ako Rusko na kozmonautov nemalo, ale flotilu lietadlových lodí budovať chcelo 2 890
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  2. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  3. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  4. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  5. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  6. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  7. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
  8. Jiří Ščobák: Prinesú nám inovácie v bankovníctve niečo dobré? Nie sú základné poplatky v slovenských bankách prehnané?

Už ste čítali?

SME.sk Minúta Najčítanejšie
SkryťZatvoriť reklamu