Korzár logo Korzár Dolný Zemplín
Nedeľa, 27. november, 2022 | Meniny má Milan

Stane sa Humenné mekkou ferrari na Slovensku?

Ohnivočervený štvorkolesový krásavec so stovkami koní pod kapotou, pekná slečna na sedadle spolujazdca a vietor vo vlasoch, keď sa preháňate po

cestách francúzskej riviéry... Takto vyzerajú sny mnohých mladých mužov, fanúšikov pekných žien a legendárnych áut s neskrotným koňom v znaku. Ferrari je legendou, azda aj najprestížnejšou automobilovou značkou na svete. Ten, kto ho vlastní, nekupuje len auto, ale aj členstvo v exkluzívnom spoločenstve najhornejších desaťtisíc. Po slovenských cestách sa pohybuje len niekoľko červených superáut z talianskeho Maranella. Čo je ale pozoruhodné, dve z nich sme objavili tam, kde by ich málokto čakal v Humennom.

SkryťVypnúť reklamu

Jedno ferrari sa nášmu denníku podarilo nájsť vo vozovom parku prezidenta a jediného majiteľa potravinárskeho kombinátu Mecom Jána Molnára. Ten sa nerozpakoval priznať, že Ferrari si pred časom naozaj kúpil. "Áno, vlastním Ferrari Modena," potvrdil Ján Molnár, ktorý podľa vlastných slov nie je pretekár, "no je pravda, že chodím rýchlo (úsmev). Niekedy na tých silných autách ani neviete rýchlosť ukontrolovať."

V autoparku prezidenta Mecomu sú naozaj exkluzívne kúsky. "Používam, najmä v letných mesiacoch, Ferrari Modena 360 F1, okrem toho vlastním limuzínu BMW 760, terénne modré BMW X5 a ešte jeden Land Cruiser."

Kladný vzťah Jána Molnára ku štyrom kolesám je teda viac ako jasný. "Mám vyštudovanú dopravnú priemyslovku, odbor automobily, takže niekde tam aj korení môj kladný vzťah ku štyrom kolesám. Je to moje hobby," skonštatoval prezident Mecomu.

SkryťVypnúť reklamu

Ferrari Modena 360 F1 dokáže na ceste naozaj divy. Z 0 na rýchlosť 100 km/h sa dostane za 4,5 sekundy a maximálna rýchlosť je takmer 300 kilometrov za hodinu. Jeho cena sa šplhá do závratných výšok. Na internete sme sa dozvedeli, že kto by chcel mať v garáži takýto skvost, musel by zaplatiť sumu blížiacu sa k 150-tisíc euro, čo je v prepočte asi 6 miliónov korún.

A koľko stálo Ferrari Jána Molnára? "Ak mám byť úprimný, tak vám to ani neviem takto hneď povedať, musel by som sa pozrieť, koľko presne stálo. Nechcem streliť len tak od pása, aby niekto nepovedal, že si vymýšľam."

Druhým Humenčanom, o ktorom sa v Humennom toho v súvislosti v červeným ferrari veľa porozprávalo, je známy právnik a bývalý správca konkurznej podstaty sninského Vihorlatu, Eugen Gališin. Ten pre KORZÁR potvrdil, že tí, ktorí ho na ferrari v Humennom videli, nemali halucinácie.

SkryťVypnúť reklamu

"Mal som tu istý čas ferrari, no nebolo moje, bolo len požičané. Momentálne je už v Čechách," vysvetlil Eugen Gališin. Malo ísť údajne o červené Ferrari Modena, teda rovnaký typ, aký má prezident Mecomu. "Bola to pekná hračka, ale drahá," skonštatoval známy právnik. Na našu otázku, či by nechcel podobné auto mať aj vo vlastnej garáži odpovedal: "Viem investovať peniaze aj lepšie. Momentálne sa vozím na Mercedese triedy A a som spokojný."

Nemohli sme obísť ani otázku, či je pravdivá klebeta, ktorá istý čas letela v Humennom, podľa ktorej si mal Eugen Gališin nechať na dovolenku do Španielska nechať poslať ferrari vlakom. "To nie je vôbec pravda. Bol by to veľmi drahý šport. Keď som auto vracal majiteľovi, malo najazdených 1 600 kilometrov," uzavrel tému ferrari E. Gališin.

Najčítanejšie na Dolný Zemplín Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana?
  2. Pre úsmevy všetkých detí: Mikuláš prinesie prekvapenia aj online
  3. Niektorí ľudia nemajú pracovné návyky. Ako dlho trvá zmeniť to?
  4. Vedeli ste, čo všetko kryje poistenie nehnuteľnosti?
  5. Blíži sa najväčšia investičná konferencia roku 2022
  6. Zarábame milióny, no jachtu na Malorke nemám
  7. Novinka: Počúvajte podcasty úplne bez reklamy v apke SME
  8. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nie
  1. Tesco pokračuje v raste, otvára dve nové predajne
  2. Adios, smetiaky! Tento domáci kompostér mení odpad na substrát
  3. TESCO pokračuje v raste.Otvorilo predajňu v Kysuckom Novom Meste
  4. Štátne rezervy uvedú nový systém pomoci v krízových situáciách
  5. 7 prekvapení, ktoré prináša bývanie v Helenkách
  6. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana?
  7. eTabletka - 6 dôvodov pre nákup liekov z pohodlia domova
  8. Wüstenrot predstavuje novinku v poistení majetku W dobrom domov
  1. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nie 24 105
  2. Zarábame milióny, no jachtu na Malorke nemám 6 705
  3. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana? 5 229
  4. Vo Zvolene otvorili prvé zelené obchodné centrum na Slovensku 3 346
  5. Niektorí ľudia nemajú pracovné návyky. Ako dlho trvá zmeniť to? 3 015
  6. Novinka: Počúvajte podcasty úplne bez reklamy v apke SME 2 591
  7. Plavky namiesto bielych plášťov. To sú doktori budúcnosti 2 525
  8. Platíte za poistenie, ktoré naozaj potrebujete? 2 022

Blogy SME

  1. Anton Kaiser: Posledná jesenná túra
  2. Ingrid Tkáčiková: Tiež som PN, minister Matovič. Žalúdok sa mi neobracia ani tak z covidu, ktorý mám, ale z ľudí, ktorí v kuse rozvracajú spoločnosť
  3. Helena Michlíková: Počuť vzduch
  4. Irena Šimuneková: Bralce
  5. Miroslav Pollák: Komplexný prístup pri zamestnávaní
  6. Anna Miľanová: Život pod hladinou i hlbinách vôd Zeme... 2022
  7. Ľubica Hlinková: ČO SA BABE CHCELO, TO SA BABE PRISNILO !
  8. Martin Sústrik: Okno do blackoutu
  1. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia 13 995
  2. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX 6 490
  3. Ján Valchár: Ukrajinci zmasakrovali ruských vojakov - no a čo? 5 387
  4. Věra Tepličková: Tak Sme rodina, alebo nie sme rodina? 4 818
  5. Michael Achberger: 7 tajných tipov na chudnutie: malé zmeny, veľké výsledky 3 560
  6. Ľuboš Vodička: Železnica na Slovensku: Myjavský viadukt 3 341
  7. Ján Valchár: 9 mesiacov štvordňovej operácie (a najlepšia investícia histórie). 3 299
  8. Jana Melišová: V závoji hmly 3 074
  1. Jiří Ščobák: Je 6 000 mrtvých v Kataru moc?
  2. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX
  3. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  4. Jiří Ščobák: Nechci se otužovat, ale v praxi to trochu dělám
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 51. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 3/3, Prelet nad južným pólom
  6. Jiří Ščobák: Chcete výborný seriál s nestandardním příběhem? Chcete krásnou herečku a herce, kteří umí hrát? Teplo lidské duše? Strašidelný zámek a psychiatrii?
  7. Jiří Ščobák: Porazíme infláciu? Ako vznikla, kto za ňu môže a ako ju riešiť?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 50. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 2/3, prvý polrok 1929
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Anton Kaiser: Posledná jesenná túra
  2. Ingrid Tkáčiková: Tiež som PN, minister Matovič. Žalúdok sa mi neobracia ani tak z covidu, ktorý mám, ale z ľudí, ktorí v kuse rozvracajú spoločnosť
  3. Helena Michlíková: Počuť vzduch
  4. Irena Šimuneková: Bralce
  5. Miroslav Pollák: Komplexný prístup pri zamestnávaní
  6. Anna Miľanová: Život pod hladinou i hlbinách vôd Zeme... 2022
  7. Ľubica Hlinková: ČO SA BABE CHCELO, TO SA BABE PRISNILO !
  8. Martin Sústrik: Okno do blackoutu
  1. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia 13 995
  2. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX 6 490
  3. Ján Valchár: Ukrajinci zmasakrovali ruských vojakov - no a čo? 5 387
  4. Věra Tepličková: Tak Sme rodina, alebo nie sme rodina? 4 818
  5. Michael Achberger: 7 tajných tipov na chudnutie: malé zmeny, veľké výsledky 3 560
  6. Ľuboš Vodička: Železnica na Slovensku: Myjavský viadukt 3 341
  7. Ján Valchár: 9 mesiacov štvordňovej operácie (a najlepšia investícia histórie). 3 299
  8. Jana Melišová: V závoji hmly 3 074
  1. Jiří Ščobák: Je 6 000 mrtvých v Kataru moc?
  2. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX
  3. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  4. Jiří Ščobák: Nechci se otužovat, ale v praxi to trochu dělám
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 51. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 3/3, Prelet nad južným pólom
  6. Jiří Ščobák: Chcete výborný seriál s nestandardním příběhem? Chcete krásnou herečku a herce, kteří umí hrát? Teplo lidské duše? Strašidelný zámek a psychiatrii?
  7. Jiří Ščobák: Porazíme infláciu? Ako vznikla, kto za ňu môže a ako ju riešiť?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 50. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 2/3, prvý polrok 1929

Už ste čítali?

SME.sk Minúta Najčítanejšie
SkryťZatvoriť reklamu