MICHALOVCE. Mesto Michalovce začína od stredy 15. marca s doručovaním rozhodnutí o vyrubení poplatku za komunálny odpad, dane z nehnuteľností a dane za psa. Mesto o tom informovalo na svojej webovej stránke.
Rozhodnutia budú do domácností doručovať zamestnanci mesta ako správcu týchto daní v pracovných dňoch vždy od 16.00 do 20.30 hod., počas sobôt sa tak bude diať v čase medzi 12.00 - 20.30 hod., s výnimkou Bielej soboty 8. apríla. Rozhodnutia sa budú do domácností doručovať do 14. apríla 2023.
„Rozhodnutie môže prevziať len osoba, ktorej je určené alebo iná osoba na základe splnomocnenia. Proti rozhodnutiu môže občan podať odvolanie v lehote do 30 dní odo dňa jeho doručenia. Poplatok, resp. miestnu daň, je občan povinný uhradiť do 15 dní odo dňa nadobudnutia právoplatnosti rozhodnutia,“ uviedlo mesto.
Možnosti platby
Ako ďalej dodalo, v záujme zvýšenia úspešnosti doručovania rozhodnutí je vhodné, aby mal každý občan, resp. subjekt, označenú svojím menom a priezviskom nielen poštovú schránku, ale aj vchodové dvere do bytu.
Úhrada miestnych daní a poplatkov je možná internetbankingom, resp. prevodným príkazom v ktorejkoľvek banke. V hotovosti prípadne bezhotovostne prostredníctvom samoobslužného platobného kiosku umiestneného vo voľne dostupných vstupných priestoroch MsÚ a v nevyhnutných prípadoch v pokladni MsÚ.
Pri platbe v platobnom kiosku, alebo v pokladni MsÚ je potrebné použiť čiarový kód uvedený na rozhodnutí.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z južného Zemplína nájdete na Korzári Dolný Zemplín