Obyvateľov juhovýchodnej časti Slovenska riadne napálilo stanovisko niektorých ekonómov o neefektívnosti ďalšej výstavby rýchlocesty južnou časťou Slovenska.
Ja osobne sa nečudujem.
Už aj preto, že výstavba ciest a diaľnic v civilizovanom svete – a údajne my tam patríme, ba dokonca niektorí rojkovia si myslia, že sme pupok sveta – patrí iste medzi základnú infraštruktúru.
Nám, tu na krajnom východe Slovenska a Európskej únie, o výstavbe ciest a diaľnic „recitujú“ básničky už celé desaťročia.
Nie som ďaleko od pravdy, že mnohí tomu neveríme.
Ono totiž nestačí prepísať v mape administratívne cestu druhej triedy na jednotku tak, ako to napríklad urobili úradníci s cestou I/79 a po uzučkých cestách pustili bez váženia kamióny od Baltu po Čierne more.
Hluk a obťažovanie preťažených kamiónov nedá tisíckam ľudí spávať, ale akoby to nikoho tam hore zodpovedného za tento stav ani netrápilo.
Úprimne však ľutujem aj šoférov kamiónov, ktorí musia takéto strastiplné túry absolvovať.
Ak je to celé o ekonomike, tak malo by sa do úvahy zobrať aj poloprázdne vrecko obyvateľov krajného východu.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z južného Zemplína nájdete na Korzári Dolný Zemplín