SOBRANCE. Klientske centrum (KC) v Sobranciach navštívilo za necelé tri mesiace od jeho uvedenia do prevádzky približne 4300 ľudí.
Najviac ich zaznamenali na evidencii vozidiel a vybavovaní dokladov, informoval prednosta Okresného úradu (OÚ) v Sobranciach Boleslav Lešo.
Klientske centrum vzniklo v rámci reformy ESO (efektívna, spoľahlivá a otvorená štátna správa) ako miesto prvého kontaktu občana so štátnou správou v polovici marca.
"Občania si tu vybavia agendu od živností, dokladov, cestnej dopravy, lesného úradu, životného prostredia a pod.," vysvetlil prednosta s tým, že poskytovanie služieb občanom tak funguje jednoduchšie, rýchlejšie a transparentnejšie.
Aktuálne je KC podľa jeho slov v rozbehovej fáze.
"Sledujeme jeho využiteľnosť a doby vybavenia občanov," vysvetlil s tým, že v priemere je to do desať minút.
Čo sa týka rozširovania služieb, Lešo uviedol, že budú reagovať na požiadavky obyvateľov.
Klientske centrum sa nachádza v priestoroch OÚ Sobrance.

Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z južného Zemplína nájdete na Korzári Dolný Zemplín